بهترين منابع كنكور تجربي در دروس عمومي

۱۲۹ بازديد

بهترين منابع كنكور تجربي 1400 كشور

jird_m9.jpg

بهترين منابع كنكور تجربي ، از مهمترين نكات براي موفقيت در كنكور سراسري سال ???? مي توان به داشتن منابع آموزشي درست و خوب اشاره كرد. منابعي كه شما بتوانيد با آنها به موفقيتي كه در سر پرورانده ايد دست يابيد.

از مشكلاتي كه دانش‌آموزان امروز با آن دست و پنجه نرم مي‌كنند مي‌توان به اطلاعات كم آنها در مورد منابع مناسب كنكور اشاره كرد. دانش‌آموزان بايد بدانند كه براي رسيدن به اهداف خود در كنكور سال ???? بايد بتوانند خود را با منابع درست براي اين كنكور و براي اين عرصه رقابتي آماده كند. منابعي را ميتوان بعنوان منابع خوب از آن ياد كرد كه هر سه سال دهم يازدهم و دوازدهم را جامع و كامل يكجا و همزمان آموزش دهد در اين مقاله مي‌خواهيم بهترين منابع كنكور را براي كنكور ???? به شما دانش آموزان عزيز و والدين گرامي معرفي كنيم.

همان گونه كه يك جنگجو براي جنگ بايد استراتژي خاص خود را رعايت كند تا بتواند به پيروزي خود برسد. بايد از سلاح مناسب خود نيز استفاده كند تا بتواند در جنگ پيروز مي شود. اين جنگجو را به عنوان يك دانش آموز در نظر بگيريد و اين جنگ را همان عرصه كنكور براي اينكه بتوانيم در كنكور خود موفق باشيم. بايد همانگونه كه از يك موسسه خوب براي استراتژي درست استفاده مي كنيم از بهترين منابع نيز براي آماده سازي خود براي اين كنكور مدرسه بزرگ رقابتي استفاده كنيم.

بهترين منابع كنكور تجربي در  دروس عمومي

همانگونه كه مي دانيد تاثير دروس عمومي بر روي درصد و تراز دانش آموزان كنكوري بسيار زياد و قابل تامل است و بسيار موثر. براي اين كه دانش آموز بتواند در كنكور به هدف خود برسد بايد بتواند در وهله اول دروس عمومي خود را به كمك منابع بسيار مناسب و خوب و جامع كامل كند.

منابع كنكور عمومي ???? به شرح زير هستند:

?- ادبيات فارسي

از با اهميت‌ترين دروس عمومي مي توان به ادبيات فارسي اشاره داشت. ادبيات فارسي در كنكور سراسري ?? تست دارد. داوطلبان كنكور بايد بتوانند در كوتاه‌ترين زمان ممكن به اين ?? تست پاسخ دهند. 25 تست شامل بخش هاي مختلفي مي شود كه مي‌توان اين بخش‌ها را به صورت زير طبقه بندي كرد :

  • ? سوال املاء
  • ? سوال دستور زبان
  • ? سوال معناي لغات
  • ? سوال تاريخ ادبيات
  • ? سوال قرابت معنايي
  • ? سوال آرايه‌هاي ادبي

اين درس مهم در كنكور سراسري داراي ضريب ? است. بهترين پكيج براي مطالعه و جمع بندي اين درس مي توان به پكيج هاي آموزشي موسسه حرف آخر در اين درس اشاره داشت. در اين پكيج ها استاد محسن منتظري همراه پوريا مظفريان سعي در انتقال مفاهيم با انيميشن و نقشه راه را دارند. از طرفي ساعت كم تدريس و جذاب بودن آن به انتقال بهتر مفاهيم نيز كمك كرده است.

منابع موسسه ما در اين درس به اين صورت تقسيم بندي مي شود.

  • واژگان و لغت و املا + تاريخ ادبيات
  • زبان فارسي
  • آرايه هاي ادبي
  • قرابت معنايي

?- عربي

در بحث بهترين منابع كنكور تجربي ،‌ از ديگر دروس مهم كنكور مي‌توان به عربي اشاره داشت. بدون شك مي‌تواند مشكل ساز ترين درس كنكور شما باشد. اهميت اين درس را مي توان به بالا رفتن از ساختمان با يك آسانسور تشبيه كرد. اين درس نيز ?? درصد در كنكور سراسري دارد البته بايد در نظر داشت كه ضريب اين درس دو است و ضريب كمتري دارد. سوالات درس عربي در كنكور به اين صورت دسته بندي مي شود كه ? عدد ترجمه 4 عدد درك مطلب ، 5 تست تشكيل و تحليل صرفي و 8 عدد تست قواعد را شامل مي‌شود.

براي اين درس نيز مي‌توان از عربي ‌جامع استاد واعظي نيز استفاده كرد و دانش‌آموزان با استفاده از پكيج جامع عربي مي‌تواند خود را به بالاترين سطح از تسلط از اين درس برسانند.

منابع عربي در موسسه حرف آخر بدين شكل مي باشد:

  • عربي جامع كنكور

?- دين و زندگي (فرهنگ و معارف اسلامي)

يكي ديگر از دروس كنكور درس دين و زندگي است كه داراي ضريب ? در كنكور سراسري است. تعداد سوالات اين درس در كنكور سراسري ?? است كه اگر دانش آموزان اين درس را از روش صحيح و به روز شده آن مطالعه نمايند مي توانند در اين درصد قابل قبولي كسب كنند. به طور معمول تست هاي كنكور  از پايه دهم ? تست از پايه يازدهم ? است و از پايه دوازدهم ? است. لازم به ذكر است در كنكور سراسري ???? به اين صورت داده شده بود

بدون شك بهترين راه براي مطالعه اين درس به خاطر سپردن مفاهيم زياد آن استفاده از پكيج دين و زندگي موسسه كنكوري حرف آخر است كه با استفاده از جديدترين شيوه ها شما را در اين درس ياري مي‌دهد. استاد يوسفيان پور با 14 الگوي طلايي كل دين و زندگي شما را جمع كرده و به درصد 100 مي رساند.

منابع اين درس در موسسه حرف آخر به صورت زير مي باشد :

  • دين و زندگي سال دهم
  • دين و زندگي سال يازدهم
  • دين وزندگي سال دوازدهم

?- زبان انگليسي

ديگر درس عمومي درس زبان خارجه انگليسي است. گفتني است اگر داوطلبان در زبان خارجي ديگري توانايي داشته باشند مي توانند زبان خود را انتخاب كنند. اما زبان به صورت معمولي و عادي زبان انگليسي است اين بخش نيز ?? درصد شامل درك مطلب و واژگان و كلوز تست و گرامر است.

اين ?? تست زبان به اين صورت تقسيم بندي مي شوند كه دركه مطلب معمولاً  ?الي ?? است كه شامل متون انگليسي است و داوطلبان سوالات را مي خوانند و با توجه به متن پاسخ مي دهند. بخش بعدي واژگان يا لغات كه شامل ?الي? است. بخش بعدي كلوز تست است كه شامل متن ناقص است و داوطلبان بايد جاهاي خالي متن را كامل كند كه اين قسمت نيز داراي 5 تست است. بخش گرامر آن نيز داراي ? الي ? تست خواهد بود.

باز هم بهترين پكيج پيشنهادي ما به شما پكيج جامع زبان انگليسي حرف آخر است. استاد محمودي با تكنيك هاي تست زني ويژه و استفاده از انيميشن سعي در يادگيري عالي براي شما دارد تا تست ها را در كمتر از 3 ثانيه پاسخگو باشيد.

منابع درس زبان در موسسه حرف آخر بدين شكل مي باشد:

  • گرامر و لغات سال دهم،يازدهم و دوازدهم
  • درك مطلب
  • مجموعه تير آخر
  • كتاب بانك سوالات زبان جامع كنكور

 

بهترين منابع كنكور دروس تخصصي رشته تجربي

مهم ترين قسمت كنكور و سرنوشت ساز ترين قسمت همين دروس تخصصي مي باشد. اگر دانش آموزي در اين دروس به درصد بالايي دست پيدا كند قطعا از رقباي خود خيلي پيشي گرفته و جايگاه خود براي رتبه شدن را مستحكممي كند. براي همين دانش آموز بايد اين دروس را خوب آموزش ببيند و بهترين منابع آموزشي را انتخاب كند. حال ما بهترين منابع كنكور را به شما معرفي مي كنيم.

1 -  رياضيات

يكي از مهم ترين دروس در كنكور رياضيات است. دانش آموزان كه به دنبال يك آينده خوب و روشن هستند به اين درس اهميت و توجه زيادي مي دهند از بخش‌هاي مختلف آن مي‌توان به مشتق و كاربردهاي آن و هندسه و تابع و آمار و احتمال و مثلثات و انتگرال و ديگر مباحث اشاره كرد.

بهترين منبع براي درس رياضي در كنكور چيست؟

اساتيد رياضي موسسه حرف آخر پكيج را در اختيار دانش‌آموزان قرار مي دهند كه مي توان به جرات گفت بهترين منبع براي اين درس همين پكيج است و به شما كمك مي كند به اهداف بزرگ برسيد. شما با استفاده از الگو مي توانيد فرمول هاي زياد اين درس را فراموش كرده و فقط به درصد 100 در اين درس فكر كنيد. استاد منتظري و استاد قاسمي در اين درس هم براي رشته تجربي وهم براي رشته رياضي كولاكي عجيب به پا كرده اند.

منابع رياضي موسسه حرف آخر:

  • رياضي جامع 1
  • رياضي جامع 2
  • رياضي جامع 3
  • مثلثات و تركيب توابع

2 -  زيست‌شناسي

يكي از مهم ترين دروس براي كنكور تجربي زيست شناسي است كه ضريب بسيار بالايي نيز دارد. اين درس با ضريب 12 نقش بسيار زيادي در نتيجه كنكور دانش آموزان و اولياي آنها دارد. موسسه حرف آخر براي كمك به دانش آموزان در اين درس دو پكيج فوق العاده معرفي مي كند اول اين پكيج براي داوطلبان نيز كه تا كنكور فرصت كمي دارند و مي‌خواهند اين فرصت اندك خود را براي كنكور آماده كند پكيج ???? زيست موسسه حرف آخر بهترين پكيج در اين زمينه است. دومين پكيج در اين درس و جامع زيست است كه شامل تقريبا 130 ساعت آموزش و حل تست و منبع جامعي براي گروه تجربي مي باشد. از طرفي كتاب الگو تا رتبه كه نكات طلايي زيست در آن مي باشد نيز در اختيار دانش آموز نيز قرار مي گيرد.

منابع زيست موسسه حرف آخر بدين شكل مي باشد:

  • زيست دهم
  • زيست يازدهم
  • زيست دوازدهم
  • زيست ژنتيك
  • زيست گياهي
  • زيست در دايره

3 -  فيزيك

درس فيزيك نيز از سخت ترين دروس كنكور سراسري است كه داراي ارزش فوق‌العاده‌اي است.اگر مي‌خواهيد به هدف خود برسيد حتماً بايد در اين درس درصد بالايي به دست آوريد.براي مثال تعداد سوالات اين درس در كنكور سراسري تجربي ?? تست است.مدت زمان پاسخگويي به اين سوالات ?? دقيقه است.براي اينكه بتوان درصد خوبي در اين درس به دست آورد بايد از منابع بسيار عالي موسسه حرف آخر استفاده كرد. تطابق هاي 100 درصدي سوالات حل شده در پكيج با سوالات كنكور و همين طور جايگزيني الگو هاي كم به جاي نكته هاي تست زني زياد باعث شده اين پكيج به محبوب ترين پكيج فيزيك كشور تبديل شود.

منابع فيزيك حرف آخر بدين شكل مي باشد:

  • فيزيك سال دهم
  • فيزيك سال يازدهم
  • فيزيك سينماتيك
  • فيزيك ديناميك
  • فيزيك نوسان و موج
  • فيزيك موج اتمي و هسته اي

4 - شيمي

درس شيمي با ?? سال آخرين و دومين درس تخصصي مشترك كنكور سراسري رياضي و تجربي است. استاد شيرواني حرف آخر با الگو هاي تست زني عالي كه ارائه مي دهد اين درس را به شيرين ترين درس كنكور سراسري تبديل كرده است. فرض كنيد 50 درصد سوالات كنكور را فقط با 3 الگو حل كنيد. اين جالبي تدريس شيمي استاد شيرواني است.

بهترين منابع كنكور تجربي موسسه حرف آخر در درس شيمي بدين شكل است:

  • شيمي مفاهيم سال دهم و يازدهم
  • شيمي مفاهيم سال دوازدهم
  • شيمي مسائل دهم،يازدهم و دوازدهم

منبع : حرف آخر و بر گرفته از مقاله بهترين منابع كنكور تجربي 1400 كشور

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي

۱۴۲ بازديد

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي است كه خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز كرده است. اين شركت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شركت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در كليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شركت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي كادر پژوهشي اين شركت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شركت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيك- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تكنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت كارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شركت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و كاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شركت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است كه در در سال 88 درست زماني كه دانشجويان با مشكل سپردن پايان نامه و پروژه با مشكلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اكنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اكثر رشته ها فعاليت كنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو كه پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشكلات و هزينه هايي را درست ميكنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم كه علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميكنند.

 اين كيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداكثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يك جمله بيان كنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در كنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است كه قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد كه تمام اين ويژگي ها را در طول كار حفظ و صيانت كند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در كنار آن امكاناتي فراهم كرديم كه بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امكاني را فراهم كرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي كه بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يك پايان نامه با كيفيت با قيمت مناسب دريافت كنند.

در طول مدت تكميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب كنيد. يك مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي كسبو كار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم كرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهكار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم كرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيكت و پيغام در پنل كابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مكالمه تصويري از طريق اپليكيشن ها و اسكايپ و غيره.تري است. اكثر كساني كه به ما مراجعه ميكنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميكنند تا كار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم كه تا زمان فارق التحصيلي در كنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده كيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد كرد. به اميد كسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه كنيد و با كارشناسان مدير تز صحبت كنيد.

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيم؟

۱۴۳ بازديد

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيم؟

هداياي تبليغاتي محصولاتي هستند كه نام و يا لوگو شركت شما بر روي آنها قرار گرفته مي گيرد، كه يكي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي و تبليغات است. امروزه هنوز هم هداياي تبليغاتي يكي از بهترين روش هاي ماندگاري برند در ذهن مشتريان و همچنين مقرون به صرفه ترين روش هاي تبليغ كسب و كار به شمار مي آيد.

 سه نكته كليدي براي انتخاب بهتر نوع هديه تبليغاتي به صورت زير مي باشد:

·براي گيرنده آن مفيد و قابل استفاده باشد.
·به خدمت و يا محصول كسب و كار شما مرتبط باشد.
·بايد كسب و كار شما را به خوبي نمايش دهد.
به منظور موثرتر بودن در تبليغات كسب و كار و برند شما، يك هديه تبليغاتي بايد براي گيرنده آن قابل استفاده و به نوعي تبليغات خلاقانه باشد، به اين معني كه گيرنده آن را نگه دارد و از آن استفاده نمايد. نمايشگاه ها رايج ترين مكان هايي هستند كه شركت ها هداياي تبليغاتي خود را ارائه مي دهند.اينكه هديه شما يك خودكار ارزان يا يك هديه گران باشد تقريبا ريسك يكساني دارند.
استفاده بلند مدت: تحقيقات نشان مي دهد وقتي كه يك هديه تبليغاتي مفيد باشد شخص گيرنده به طور متوسط بين1 تا 3 سال آن را نگه ميدارد و برند شما در ذهن مشتري ماندگار تر مي شود و بدين ترتيب شانس زيادي براي انتقال نام تجاري شما به سايرين فراهم مي گردد.
ديگران، گيرنده هديه تبليغاتي شما را در حاليكه از آن استفاده مي كند مي بينند و يك توصيه مثبت براي كسب و كار شما صورت مي گيرد.
استفاده كوتاه مدت: نگهداشتن بلندمدت يك هديه تبليغاتي الزاما به معني استفاده مفيد از آن محصول نيست، گاهي اوقات پيشنهاد يك نوشيدني يا اسنك با آرم شما در نمايشگاه مي تواند احساس مثبت زيادي را براي كساني كه خسته، تشنه يا گرسنه هستند ايجاد مي كنند. با توجه به نوع استراتژي شما مي توانيد از هر دو روش محصول تبليغاتي كوتاه مدت و يك هديه گرانتر براي بردن به خانه استفاده كنيد.
اغلب شركت ها هداياي مختلفي را به مشتريان بلند مدت، مشتريان وفادار و يا كساني كه هنوز مي خواهند خريد كنند در نظر مي گيرند.
هداياي تبليغاتي فقط در نمايشگاه ها استفاده نمي شوند، خرده فروشان از آن براي ايجاد انگيزه خريد يا به عنوان هديه براي زماني كه خريد انجام شده است استفاده مي كنند.
كسب و كارهاي خدماتي مثل سالن و رستوران ها مي توانند هداياي تبليغاي را پيشنهاد بدهند كه علاوه بر مفيد بودن براي گيرنده با ايجاد يادآوري مداوم، احتمال بازگشت آنها را افزايش دهند.
يكي از معيارهاي موفقيت محصول تبليغاتي اين است كه با برند شما مرتبط باشد، اين معيار كمك ميكنه تا گيرنده هديه شما متوجه نوع فعاليت شركت شما شود. اين كمك مي كند كه گيرندگان هدايا با فعاليت شركت شما ارتباط بيشتري برقرار كنند. به عنوان مثال: خودكار ها يكي از هداياي تبليغاتي محبوب است ولي اگر شركت شما ارتباطي با نوشتن نداشته باشد انتخاب مناسبي براي محصول تبليغاتي نمي باشد.
اينجا تعدادي مثال از ايده هاي هداياي تبليغاتي مرتبط مطرح شده كه كمك مي كند شما هديه مناسبتري نسبت به هداياي رايج مثل نوت پد، مگنت يا خودكار را انتخاب كنيد.

كرم ضد آفتاب با لوگو شما بر روي آن، اگر شما يك متخصص پوست هستيد.

كيت كمك هاي اوليه با برند شما ،اگر كار شما مرتبط با كلينيك يا بيمارستان باشد.

خودنويس تبليغاتي و خودكار تبليغاتي   و  روان نويس تبليغاتي و كاغذ يادداشت بازيافت شده، اگر فعاليت شركت شما در حوزه محيط زيست مي باشد.

كيت كمك هاي جانبي جاده اي براي شركت هاي ماشين يا بيمه اتومبيل فعاليت دارند.

ليوان تبليغاتي  و ظرف نوشيدني تبليغاتي يا پيش بند براي يك رستوران يا شركت توليد كننده مواد غذايي.

وسايل الكتريكي براي شركت فعال در حوزه ديجيتال مثل فلش مموري يا نگهدارنده موبايل.

برس هاي تبليغاتي، شانه ها يا بطري هاي اسپريترز هديه اي عالي براي سالن دارها مي باشد.

تيشرت تبليغاتي پوشاك و لوازم ضروري جزو محصولات محبوب براي تبليغات و همچنين باعث استفاده آنها توسط مشتريان مي شود در حاليكه برند شما بر روي آنها قرار دارد.

به طور كلي محصول تبليغاتي شما بايد هداياي تبليغاتي خاص و معرف خوبي براي شركت شما باشد. نياز نيست حتما بلند مدت استفاده شود گاهي يك خوراكي يا آب آشاميدني با برند شما ميتواند كار يك هدف كوتاه مدت را انجام دهد.

اگر محصولي براي مشتري طراحي شده است بايد به خوبي كار كند، تحقيقات نشان مي دهد هديه تبليغاتي مي تواند نظر مشتريان را در مورد شركت شما بهبود ببخشند. اما يك هديه معيوب و يا بي كيفيت باعث ارائه تصوير نامناسبي از كسب و كار شما مي شود حتي اگر رايگان باشد.

تحقيقات نشان مي دهد ميانگين نگهداري هداياي تبليغاتي توسط گيرنده آنها بين يك سال يا بيشتر و  در اكثر مواقع بين 3 تا 4 سال است.

بهتر است كه با مقداري سرمايه گذاري يك هديه با كيفيت تري را براي گيرندگان در نظر بگيريد تا شركت شما را با تصوير بهتر و طولاني مدت تري بخاطر بسپارند